Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 Mac 2010

BERSANTAI DAN MEMBELI BELAH DI LANGKAWI DAN PADANG BESAR

huhu....
bestkn......
bkn men lg bersantai dan membeli belah...
ianya anjuran PUSPANITA ofis aku...

yg pling best nye,
dr harga rm200, diorg tawarkan promosi
RM 175..... fuuhhhh!!!
mana nk dpt harga bkn men murah lg....

Kos termasuk pengangkutan, penginapan, feri, bas di Langkawi, dan BBQ..
menarik bukan....
menginap di AB Resort Pantai Chenang....
hmmm....mmg best.....

TETAPI....!!
aku adalah sgt kuciwa...
sbb aku xdpt nk g....
huhuhu....

bln 4 kena bajet la...
ada byk bnda yg nk kena buat....
kalu nk g langkawi, koman2 dua tiga ratus kena ada....
yela... nk soping...huhuhu
tp aku nk mlantak beli coklat je...

da le aku lom pnah g langkawi..
pstu dpt plak offer murah....
hadooii...sgt iri ati pd mereka yg akan pegi...

aku nk pegi.... huhuhu.....
aku nk coklat....
nakkkkk.............

2 ulasan:

aBoi berkata...

aku pun nak coklat...daim2..haha

Tanpa Nama berkata...

yang...ko bulih dpat lagik murah lgik..tido.makan dan kenderaan secara percuma..klu nk jom kita set time ikot aku blik kg...aku serius nie...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."