Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Februari 2010

ok, dsbbkan aku xde kojo..
meh aku tepek gmbo masa g bukit tinggi ngn gambang dulu...
ada lg gmbo yg aku tlupe nk tepek...
tgok je la ea...
smntara aku ngh rajin ni......
huhuhu....


dalam trak... dok bwk g nek atas bukit....

amboi...sopan mak dan anak dara...hehehe...

yg dok belah tepi, dua2 single lg....hahaha.....

cantik la gmbo ni.... suke....

omak aii...!! omak sapo la tu?? kih3...

ttbe ada org tinggi kt blkg....ngeh3....

hahaha...aku nyebok tol...ptot timah yg dok situ.....

org kata xelok gmbo bertiga..tp da terambik le.. hik3..

suke nye anak branak men air... ttbe ada org asing lak kt situ... aku la.. hak3...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."