Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 Januari 2010

LePas gEram!!!

aku xtau la..
sjak 2 3 arini...
sjak berita psal "kenaikan pangkat" kononnye...
aku jd xselesa....
kdg2 jd geram...
kdg2 rasa nk menjerit je...
"BOLEH TAK JGN CKP PAPE LG PSAL NI!!!"

adoyai....geram btol la...
mcm la aku ni naik pgkat pegawai....
mcm la aku ni jd pegawai tdbir...
mcm la jwtn aku tu bsar sgt!!

knape la ada org2 mcm ni...
tau x yg aku RIMAS!!
org ckp, kalu asyik ckp psal bnda tu, bkn dia menyokong...tp seakan2 memperlekeh atau perli....

aku tau, bkn semua orang suka kt kita..
tp cuba la phm!!
even ko da ckp tahniah kt aku..
tp kalu ko asyik je ckp psal bnda ni..
berulang kali....
rasa2 sape yg xrimas dan bengang!!
pastu ble kte cuba btolkan dia kalu dia ada wat kesilapan, mula la dia ckp...
"mentang2la da naik 27...."
what the hell!!!!!!

eeee....kalu mcm ni...
aku bole je dpt darah tinggi..
ble2 masa...
huhuhu....
T_T

2 ulasan:

zal88 berkata...

sme ar....
huhuhu
ak pn sme...
skit2,bleh sy ckp ngn gred 'tu',
skit2,o..SUP tu...
tlg hrmt gred 'tu' eh....
ei...tlg la...
ape mslh diorg sbnrnye...

aBoi berkata...

haha..cian korang..
kat tempat aku releks je..
rasenyer bos aku pun x tau..
hehe..

ape susah..korang releks sudaa..
buat pekak je..hehe

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."