Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Januari 2010

AsSaLamUaLaikUm kWn2.....

huhuhu...
smenjak 2menjak 3menjak ni....
aku adalah sgt malas utk menaip..
hik3....
so....aku adalah terlupe utk wish kepada anda semua...
follower n reader..

Happy New Year 2010...

huhuhu....sory sgt2.....
harap2 msih smpat utk ucapkan kepada anda semua...

Alhamdulillah....
buka lembaran baru dgn azam yg baru....
bg mereka yg impiannye blum lg tercapai (seperti aku.....huhuhu...)
harap2 taon ini adalah taon utk mnggapai impian itu..
Insyaallah....

tahun baru,
aku dikejutkan dgn berita kematian bapa kepada seorg staf di ofis aku..
yg meninggal pd 1 Jan 2010...
smoga arwah dicucuri rahmat dan sama2 la kte sedekahkan AL-FATIHAH kepada Allahyarham....

bagi kte yg msih lg hidup, (Alhamdulillah....)
teruskan kehidupan dgn memperbanyakkan lg ibadah...
smoga taon baru ni memberi corak dlm kehidupan kte dan sentiasa dirahmati ALLAH SWT...

1 ulasan:

zal88 berkata...

tkziah...

amiin...mdh2n....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."