Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Januari 2010

gaMbanG oH gamBanG....!!


hehehe.....
Gambang Water Park...
ari ahad ni nk g sana...
sronok btol...
setelah bhempas pulas mngumpulkan kepala akhbar metro slama 15 hari.... kami akhirnya dpt jgk tiket percuma ke sana...
best kn....
rasa berbaloi.... 15 kepala akhbar ditukar mnjadi 4 keping tiket percuma..
dan yg paling exited skali adalah timah n family beliau..kih3...
mana xnye, abis sume adik bradik dok ngumpul jgk...
aku pon ngumpul jgk..
(thanks naz sbb turut mbantu...hehehe.....)
tp xdpt sume..
yg len, akak2 timah carikan...
kt kdai mkn...kt spupu....
kelakar kn...
smgat nk msuk free punye psal...
akhirnye tkumpul la 45 kepala akhbar metro...
so....kira la bape tiket ktorg dpt...
hehehe...
kami akan bgerak ke bukit tinggi dulu pd ari sbtu..
sje nk jln2...
kwn2 aku ngn tina je..
yg len sume family timah...
ktorg ni kira menumpang kasih la......hehehee....
xsabar rasa nye nk ke sana...
t blik, aku cter pngalaman g sana ok...
dan aku harap sgt2.... tmpat ni xmcm genting...
sbb aku da fobia nk g genting..
sbb ape?
nnt la aku cter ye....
xmo ingt da kisah tu......
malu sgt2!!! huhuhu.... T_T
ok....daaaaaa.........

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."