Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-45 & 46

Assalamualaikum..
hai sume..

15 Dis 2009

mintak maap le..
aku lupe la... pe yg aku mkn...
nnt ada masa aku update ea..

16 Dis 2009

Sarapan : aku dtg awal arini...so, tkedek2 la aku g ke kafe MECD... aku mmg nk amek mknan pling simple je...(konon..) so, aku amek la maggi goreng + ayam msak merah.. pstu aku amek kuih.. 4 jenis.. puteri ayu, apam comey, karipap dan kuih bungkus... maggi tu tengahari baru aku mkn...

Makan Malam : aku blik ingt nk minum JM5..tetapi.......(usahle.....) su msak sdap le..aku ni nafsu kuat sgt... kdg2 rasa nyesal..tp da mkn, nk wat cmne..huhuhu.... dia wat sup kentang with suhun... ikan bakar cicah kuah kicap... tu je pon...hehehehe..

ble la aku nk amek blik JM5.. beli mahal2 tp........ insyaallah.. aku akan kuatkan ati jgk...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."