Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

16 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-43 & 44

Assalamualaikum...
hai sume...
malas btol nk update menu...

13 Dis 2009

Sarapan : di ari ahad... aku bgun xdela awal sgt, dan xdela lewat sgt... kalu bole aku xsuke bgun lewat..nnt aku jd mcm org mroyan..hehehe...pening spjg ari.. ok, bgun2.. aku tros g bsuh baju.. dlm masa yg sama, dok pikir..nk mkn ape la.. ttbe nmpk pulak roti burger...rasanye da nk expired..tp da expired pon..huhuhu.. tp msih nmpk elok... aku pon blasah je wat burger ayam... mkn ngn dak efa..ssb tggl kami bdua je kt umah...

Lunch : idok mkn pon.. tp....muke aku ni xmkn pape... adalah aku telan2 coklat..hehehe... biskut coklat.. gajus.....yg ringan le smbil tgok tv...

aku ngn efa dok pikir, nk msak ape ek.. efa ckp nk wat mee sup..aku pulak idok le gemar mee....(maggi mkn pulok...!) pstu aku suggest kuetiow sup... beberapa minit kemudian, timbul idea baru... aku ckp kt effa.. pe kata kte wat laksa nk..hahahha....idea bagus tu.... so, pas solat, aku siap2 utk g kdai mcari bahan2... xbape syok sgt sbb byk brg xde..expecially daun kesum.... bunga kantan nsib ada kt mydin (soh timah beli...) tp xpela, janji ada rasa laksa.. percubaan pertama aku, kuah terlebih rasa masam... bg aku la... tp dak2 ni kata ok...so, kira okla tu... ktorg mkn pas maghrib sblum kol 8....

14 Dis 2009

Sarapan : arini aku bwk lebih laksa mlm td... ada byk lagi.. xelok buang2 mknan kn....hehehe... satu bekas aku bwk, aku bahagi 2... spruh tu bole la mkn petang2 karang.... then aku bancuh teh o (amek kat huda...hehehe...) utk kurgkn rasa masam dlm mulut aku ni...hehehe..

aku tlupe, yg aku ada kursus arini..tp wat kat bahagian je la... tp kira okla, aku bwk bekal... kt kursus tu mmg diberi makan.. minum pagi... aku makan sesenduk bihun, 1 kuih puteri ayu, 1 karipap...

Lunch : da ngntok dlm bilik latihan tu, diorg kasi lepas lunch awal.. lom kol 1 lg masa tu xsilap aku....hehehe... aku amek ayam msak merah (bahagian dada...huhuhu....salah amek da......T_T), kari nenas....(kuah kasi lebey skit..) ngn 2 kacang botor(pjg jari hantu) dan 1 timun.. smbal blacan skit.... air yg disediakan adalah sirap.....

Minum Petang : selepas kursus, disediakan kuih muih.. aku amek seri muka (terpaksa sbb tggl tu je... sardin roll da kena tibai ngn peserta len dgn rakus nye....) serta air nescafe.... balik bilik, aku terpaksa abiskn lebih laksa pagi td...nasib ada tggl skit lagi...

Makan Malam : kalu ikotkan perut aku ni da pnuh.. tp dak2 ni da masak, terpaksa gak la aku mkn skit (wakakaka.....poyo tol ayat tersebut) effa msak sup ayam, aku mkn 3 ketul kcik beserta beberapa potong kentang... mkn ngn sambal kicap....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."