Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-38

Assalamualaikum...
hai sume..

8 Dis 2009

Sarapan : sblum g ofis, minum susu Marigold Coklat stgh gelas. Sampai ofis, xsmpat nk g bli sarapan...so, aku bancuh air indocafe, amek crackers cheese, sparuh dr bungkusan tu aku kunyah.. dr pagi smpai la pkul 11 kot.. tp xdela berlarutan... ble terasa nk kunyah, aku kunyah la.. besar 50 sen je biskut tu...

dlm kul 11.30, aku da terasa lapar.... aku pon g basuh buah epal merah, pastu kunyah lg...hehehe... mkn sbiji je..

Makan Tengahari : g kafe kt MECD.. arini, ada prsn insaf skit.... xmo amek lauk byk2 sbb kafe ni bole tahan mahal gak.. aku amek ayam msak paprik dlm sesenduk, ayam dia kcik2 je pon... adalah dlm 5ketul lbih kot.. pastu amek labu msak lemak kuning...dlm kuah dia ada syur tauge..

Makan Malam : aku xtau la nape asyik lapor je... da nk peot kot..hehehe... blik2 tgok ada lauk dlm kuali.. rajin housemate masak..hehehe.. ada telur goreng sambal..ngn kobis goreng.. aku pon da blur nk mkn ngn ape..dgn xsemena2 aku telah mrebus maggi dan buat maggi goreng..huhuhu...... mcm byk je aku mkn..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."