Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

10 Disember 2009

RinDu!!

td bukak blog aboi...
ada gmbo mse kt politeknik dulu...
huhuhu....
rindu nye nk blaja blik....
T_T
meh la layan gmbo2 len masa aku study dulu...
kt Politeknik Port Dickson...
dlm kursus Sains Kesetiausahaan...




tau x nape aku suke gmbo diatas...sbb kat blkg nun ado gmbr aku ngn fara...hahaha....




dak kelas aku ni mmg keletah2 sume....hehehe....

buddy's day


aku ngn fara dpt best buddy....hehehe.....ado budak tu jeles...wakaka... ni..bdk kt bwh ni...hehehehehe....



DSK Nite



n the last pic ni, aku yg create... men crop2...edit2....sorting2.... last nye jd la gmbo ni....


3 ulasan:

aBoi berkata...

wahaha..best kan zaman blaja dulu..diam x diam..dah dekat staon sengah dah kite tinggalkan zaman blaja ek..hehe

NaNa YuSoF berkata...

btol la dayah...
kjap je masa tu blalu....
Alhamdulillah, masing2 pon da berkerjaya skrg ni..hehehe...
pe lg kalu bukan PA/Setiausaha....
hik3...
aku doakan yg terbaik buat kawan2 aku sume..
love n miss u ols....

zal88 berkata...

hehe...
a'ah rndu nye zmn poli dlu...
a'ah kjp je kn dh kje...
huhuhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."