Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 November 2009

Update 99 HTN - haRi kE-6, 7 dan 8

Assalamualaikum....
hai sume..

6 Nov 2009

Sarapan : Roti Ikan Bilis Gardenia (tercekik aku xdpt minum air...xsmpat...byk kojo nk dibuat....huhuhu)

Tengahari : Bihun Sup Utara + Air Maurici

Malam : Yong Tau Fu + Air Masak

Huhuhu..aku tlupe nk minum air mineral / air masak byk2 arini…


7 Nov 2009

Sarapan : xdapek le nk mkn.. sbb ada perlawanan bola jaring……..
Aku mampu mkn coklat ngn air 100 plus..xlupe air mineral…hik3…

Tengahari : roti sandwich sardin + air mineral

Malam : sebenarnye malas nk msak..tp prot da berkeriok2 da.. so, dgn rasa mls....aku pegi ke dapur.. tgok2 ada spagetti lg...hehehe.... nk test spagetti berkuahla plak... so, aku mkn Spagetti Hailam + air masak

aku terkinja2 men netball tu kira workout la tu ye...hehehe... ktorg kalah la.. men liga mmg memenatkan... wpon kalah, ktorg dpt gak balas dendam pd plawanan ke 3 ngn 4 dgn membelasah pihak lawan 13-0,
6-0.. wakaka..sgt blagak disitu..pdhal kseluruhannya sah2 le kalah..
huhu...T_T


8 Nov 2009

Sarapan : arini adalah ari malas aku sbb smlm aku men netball… skrg badan dan kaki serta tangan aku rasa mcm nk tcabut…hahaha.. so,arini aku mkn bnda xbkhasiat le.. Magi kari satu!!!! Hak3… minum plak milo panas..sah2 jap g aktiviti aku adalah tido...

Tengahari : Just Mate 5…setelah skian lama xminum..cewah.. da 4ari xminum….. xde masa la…

Malam : ble petang, terajin plak aku.. siap g kdai lagi beli barang… arini aku terasa nk mkn tomyam… so, kerana kerajinan aku ni, terhasillah kuew tiow tomyam yang lazat ini..hik3

nmpk sdap x?? hahaha...aku letak syur2 mcm carrot, bunga kobis... ayam..ngn sepeket cendawan...hambek ko... pnuh pinggan... kuew tiow aku pon tah mana tenggelam pon aku xtau...hak3..


Sekian, terima kasih.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."