Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 November 2009

taMbaHan... unTuk taTapaN....hehehe

ha...ni ada lg gmbr yg aku baru dpt smlm...
gmbr masa jamuan raya kt ofis aku ler...
hehehe.....
sje2 nk letak...
tp gmbr aku bkn byk sgt pon...
ada la beberapa je...huhuhu..
nk tggu gmbo kt kamera en.pudin ngn kak anis plak...
hik3...

ni meja VIP

sebahagian makanan yg lazat2


antara AJK yg terlibat


anak2 dara yg btugas sebagai AJK Protokol....hehehe...


ni nape plak sume mulut tlopong...mata xtentu arah je....hehehe... ni sbb Tuan Ketua Pengarah tetiba muncul, tu yg sume mcm glabah xtentu psal..hahahaha.......


ni lah wajah Tuan KP kita... disebelah kanan pulak adalah Pengarah Bahagian ktorg yg juga dikenali sebagai KICT... (Ketua ICT)

ok...sekian sahaja......

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."