Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 November 2009

SepErti yG diJanJikAn....

hah....
eh silap, Assalamualaikum sume....
soryla..sudah lama xhapdet ini blog...
sgt sibuk daaa...
hehehehe...
apa yg dijanjikan?
seperti yg telah dikatakan dlm entry yg lepas...
aku ckp nk letak gmbo masa jamuan raya tu kn...
ini da bln Zulkaedah da...
pe kejadah nye letak kn....
hahahaha.....
xpe2...aku letak gak la...
tp xbyk la...
gmbr kt kamera lg 2org cameraman tu kot byk gmbr aku...
yg ni xbpe byk sgt....
ada la beberapa keping...


meh tgok...
kita usha makanan dulu...hihihi....





sume2 mknan ni adalah hasil gotong royong, rewang warga BTM..aku je xtolong...hehehe......


pastu gmbr staf2 aku....



ni abg man punye keja la ni...aku xready lg dia da snap...


bos huda bg skit ucapan sblum majlis bmula...


makan time!!!

prsn x? si baju biru ni gmbr dia ada dimana2 sje....hak3.... dia ni
mmg....

cewah2...comey x gmbo aku....hehehe....


akak ngn sblah dia tu yg kena jd mc....

ala....ada byk lg gmbr....tp da penat la pulak asyik nk meng'edit' je....nnt kalu smpat aku tarok lg gmbr k......

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."