Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 September 2009

UiiiHH....

da bape ari xhapdet ini blog...
hehehe....
bkn ape...sjak bape ari ni xde mood...
sbb xde bju raya...

tp mlm td, aku nekad je...
bwk si kecik timah tu,
g JJ Taman Equine (tol ke aku eja ni???)
kt seri kembangan.....
hahaha...
lantak pi...
pas buka, siap2...
tros je g ngn pakweku....
~motor le...korg pkir ape hah??~

smpai2 je cari kasut dulu....
taon ni da berazam, raya xmo pkai ksut tumit tggi...
nk pkai yg sdang2 je....
konon utk ksihatan tumit la..
hahaha....sgt poyo disitu....
aku dok bkenan 1 kasut tu...
tp xde yg mnarik la...
last2 aku beli yg biasa2 je....
biasa2 pon not bad la....
sbb timah ckp cantik....hehehehe
~kn timah...kn...kn....~

pastu g cari baju lak...
dsbb kn aku xde baju raya, so aku pkai baju konvo je...
tp kena cari kain lain....
sbb nye, nnt org ingt aku nk kawin or nikah or whatever la....
putih dr atas smpai bwh..pekebenda nye...huhuhu....
so, aku pon g cari kain..
dak wana ada beli kain pario...aku pon mcm jeles la kn sbb kain dia tu cntik.....
~hahahaha...jgn marah ye dak kecik......~
cari2, jumpa 1 kedai tu...
nk kain wrna itam...tp xde....
wrna oren je ada....hah...
kire ok la tu....
baju da oren, kain pon oren..tp corak dia bunga2....
pastu matchingkn ngn baju konvo....
hmmmm..bole la.....
dr xde....redha je la....
hak3...

tudung plak, taon ni nk len dr yg len...
aku nk try tdung ct...
tp xla pkai mcm ct tu....
mcm mak datin pulak kang...
pkai tudung kt dlm, pastu letak je selendang ct tu....
~haha...da mcm org malas je...men pkai sarung je...~

nnt gmbr aku amek n letak kt the next entry ok.....
hehehehe......

wpon xberduit sgt, tetap nk feel raya taon ni....
xdulik....

3 ulasan:

aBoi berkata...

aku blum beli kasut lagik !!!
tudung pun tarak !!!
uwaaaaaaa !!!

zal88 berkata...

ak tdung xde lg......
huhu........

eh,rye ttp rye..
kna ade feel tu..
btl x ak ckp ni??
hihi...:-p

ui...dh cntik pn smlm..
psni msuk gmbr eh...
hihi
dh bleh ry ar org tu..
dh ade smua brg ry kn.........
smgt la skit........

alladiin berkata...

susah gak jadi org pompuan waktu nak raya ni ek.. lelaki simple je.. sarung apa yg ada.. haha.. anyway, Selamat Hari Raya utk awk...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."