Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 September 2009

HiLanG mOoD raYe...

raya lagi 5-6 ari lagi...
insyaallah..

tp aku rasa mcm xbsemangat langsung nk raya...
apa yg tpikir dlm otak aku ni hanya la MAK...
mak da gtau...
dia xdpt siapkan baju raya ktorg adik bradik...
sbb sibuk nk siapkn baju org2 len....
yg msih byk lgi tu....

aku sdih la....
mak asyik xsihat....
asyik demam.... lemah badan.....
kdg2 nk marah pon ada...
da tau badan xsihat, nk amek gak tempahan bju byk2...
pastu ble da sakit, mstila baju tu xle siap...
pastu org2 yg tempah tu mstila nek hangin.....
org pon dok ngata mak aku...
anak mana yg xsdih??

smlm aku bwk blik bju yg timah tempah kt mak aku...
nsib bek mak aku dpt siapkn bju dia 2psg, bju kwn kjg spsg ngn bju akak ofis dia spsg...
pastu si timah ni dok tayang plak baju dia....
lagi la aku sdih...
huhuhuhuhu.........

rasa nk jerit je...
XMO RAYA!!!

kasut raya xbli lg...
baju raya xde....
sume xdela....
yg ade hnye la brooch je....
tdung pon xde..just selendang ct je..

td mak tepon ckp dia demam....
huhuhuhuhuhuhuhuhuuuhuhuhuhuhuhuhu.....
ape yg patot aku wat supaya mak bole sihat mcm dulu..
aku hnya bole mnangis je....
T_T

4 ulasan:

aBoi berkata...

aku pun belum ade kasut raya !
tudung raya !
baju je ade...
brooch pun ade x de tau !
hehe..

biase la...
mak aku pun tiap2 taon macam tu..
penat giler2 staon sekali...huhu

zal88 berkata...

huhu...
jgn la cmtu...
jgn cdih2...huhu
insyllh,nnt ok la tu.......
nnt cri bj rye eh....

w.a.n.n.a berkata...

jgn la cedih2..
patot la cedih je smlm..
tak yang penting hati kita raya

NaNa YuSoF berkata...

x..mak aku slalu sakit...
bukan sakit sbb pnat...
tp sakit...ntah, aku pon xtau....
agknye mak aku da xlarat nk mjahit....
ayah aku pon da risau...
ayah aku pon da ada darah tinggi...
baru lg kena...
sume sbb tension...
nnt aku plak yg kena....
huhuhu.....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."