Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 September 2009

SeJuK!!!!!

sjak sbln ni,
ofis aku mcm dilanda ribut salji..
bukan kt satu BTM ni,tp kt tmpat aku n my bos...
mak datok punye sjuk rasa mcm nk bwk selimut je....

so, smlm aku da call maintenance yg tletak di bangunan sblh utk memeriksa kecacatan yg ada pd aircond ni....
ye la, xpsal2 je...kjap dia slow, kjap dia kuat....
tp nk tggu dia slow tu adalah dlm 2x shari...

dia punye sjuk tu mcm psang kipas..
berbunyi aircond ni...
nsib bek kt tmpt aku ni ada 1 je...
kt blik bos ada 2... hahaha....
beku bos aku dok dlm blik dia..
ptotla dia jarang ada kt blik kalu dia xde pape program or mesy..
dia akan pegi bjalan, mayb utk hilangkn kesejukan....
hik3....

dan u ol nk tau bpe suhu dlm blik kami ni..
18 darjah celcius.....
perghh..ptotla sjuk nk "tut"....
dia punye sjuk tu smpai ke tulang....
harap2 ok la pasni...
tak tahan la ari2 cmni..
boleh reput tulang aku...
huhuhu....
da le xkawin lagi....
ngeh3...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."