Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Ogos 2009

pEmErikSaaN jEniS daRaH

arini,kol 2.30 petang...
btempat di Dewan Balora Perdana Aras B1..
aku n sbilangan staf n pgawai di BTM n sbhg lgi dr lain2 bhgn...
kami perlu mjalani pemeriksaan jenis darah...
utk apa??
utk dimasukkan data atau jenis darah kami ni dlm sistem HRMIS...
huhuhu...

bole lak cmtu ea....
ape2 je la..
smpai kt dewan, kami2 ni perlu bratur pjg ni...
ble tiba giliran aku, aku pon dok la...
bg IC no... pastu tros jari kena tembak..
hahahaha...
sakit gak la...
mcm jarum tu hentak tulang jari aku ni....
pastu depa letak la darah aku kt atas kertas..
kira2 td... 6 titik darah aku diperlukan...
da sdekah darah aku...aku pon tggu jap..
yelah....nk gak tau aku nye darah jenis ape...

hahaha...
slama aku idop ni, aku xtau pon aku ni berdarah ape....
baru td aku tau..
rupe2 nye.. aku memiliki darah jenis O +ve...
sama la mcm mak aku....
ayah aku jenis AB...
aku ingt aku dpt gak la jnis AB....
huhuhu....

xkesah la darah jenis apa pon...
aku kalu bkesempatan, nk gak derma darah aku ni..
ble tu xtau la....
insyaallah....

oklah...tu je cter aku nk ngarut petang2 kala ni....
lgpon jari masih skit lg ni....
nk bg rehat jap...
hak3...

yg dibulatkan tu adalah kesan dicucuk td...
hahahaha....gedik je nk tunjuk....
ala biarla...sukati la....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

what is this....


Get More Details

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."