Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Julai 2015

10 Ramadhan Terakhir....


Assalamualaikum..

Ramadhan dah hampir ke penghujung.... sedih laaa.... aku rasa ibadah aku dalam bulan Ramadhan tahun ni tak sempurna.. hanya buat yang wajib dan sunat2 tu buat bila rasa kuat nak buat... dugaan buat aku... sakit tu datang balik... dan kali ni sangat mencabar kesabaran dan kekuatan mental aku... xpe, aku tau, Allah takkan menguji hambanya lebih dari kemampuan hambanya sendiri... aku sentiasa ingat kata2 tu...

sempena bulan mulia dan Aidil Fitri yang bakal tiba tak lama lagi, aku nak mohon ampun dan maaf kepada semua, tak kira kawan rapat, kawan baik, kawan pejabat, kawan blogger.. anda tahu anda siapa.. mohon maaf zahir dan batin... kosong kosong... tahun ni takde mood nak buat kad raya.. aku letak balik la kad2 yang aku pernah buat sebelum ni (2 je pon)... aci tak? hehehe...






Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."