Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 Ogos 2014


Assalamualaikum...

hari ni, aku gagahkan jugak diri masuk ofis... walaupun masih lagi tintong kesan dari ubat yang aku ambik semalam... hari sabtu, bangun2 je kepala aku dah sakit semacam.. tekak pon pedih.... aku ingat biasa je... gosok baju konon nak masuk ofis di hari sabtu... (ot) dah gosok, sidai baju... lepas sidai baju, sambung baring.. sebab rasa berpusing2 dah kepala...

akak aku ajak balik kampung.... tapi... aku ni kalau memikir bab ofis, hati aku tak tenang... banyak sangat benda yang berlaku lepas raya ni... buatkan aku stress memanjang.... tu yang aku suruh akak aku balik sendiri... sampai ke petang, aku tak bangun2... last2, xpela... pegi ofis hari ahad laa...

nampak macam aku beria2 sangatkan nak pegi ofis.. mana tak nya... hari jumaat, aku dapat berita yang mengejutkan, bos aku dah dapat tukar, dan akan ada bos baru masuk hari isnin nanti (hari ni laa)... tak terkejut ko?? bos aku mc dari lepas raya tau... maksud aku dari 4hb... sampai la dia msj aku hari jumaat lepas, cakap yang hari tu adalah hari terakhir dia... mau aku tak teanjat maimon!

ntahlaa.. aku malas nak ulas pasal bos aku ni.... korang paham2 sendiri laa... lahir tahun 77, dapat naik pangkat gred 52... so, apa yang korang akan pikirkan? adakah dia xde pengalaman? adakah dia xpernah rasa kena marah? adakah dia...... hmm.. apa2 je lah.. mungkin dia dah ditakdirkan 2 bulan je menjadi bos aku.. kan??

ok, berbalik balik pasal aku sakit.... aku rasa, aku sakit sebab tak balik kampung kot.... hahahaha... alasan xmunasabah langsung.... hahaha.. yelah, aku dari sebelum puasa, tiap2 minggu aku balik.... tiba2 plak minggu ni tak balik... mula2 rasa semacam jugak.. semalam datang ofis pon dah ada niat dah nak balik kampung lepas balik ofis... nasib baik tina msj aku... aku pon ajak la dia makan.. kurangkan sikit perasan nak balik tu... hahahaha... kalau x, jadi je aku... berdesup balik umah ambik kain baju drive teros balik kampung.. bukan jauh sangat pon kan...

lepas balik lepak2 dengan tina, aku singgah farmasi beli ubat migrain & ubat batuk... balik2 teros makan ubat... lepastu teros tak sedar... aku rasa aku makan ubat dekat2 pukul 6 petang... aku sedar, pukul 11 lebih malam... perghhh.... betol2 macam telan dadah... kalau orang buat apa2 kat aku memang tak sedar langsung.... baring kat sofa je pon... haishhh.. terok2..... sedar pukul 11 lebih tu, telan ubat lagi... sebab aku takot tak boleh tidur plak.. lepas telan ubat, teros tertido sampai pagi... dahsyat betol ubat tu.... tu yang bangun pagi rasa macam malas je nak pergi ofis... tapi terpaksa la pergi jugak...

2 ulasan:

Hustler berkata...

untong laaaaa kampung dekat... hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe.. dekat xdekat, lenguh jugak la pinggang ni...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."