Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 Januari 2014

Patut laaa...

Assalamualaikum...

ok, ni nak cerita pasal MLM2013.. patutlah dalam 2 minggu saingan MLM ni, aku perasan Sepahtu ada sebut top 5, top 5 dalam sketsa diorang.. rupa-rupanya.......





tengok! ada calon yang tak disangka2 dalam kategori ni, untuk anugerah bintang popular berita harian... hahahaha.. rezeki ko lah Rahim.. buat Shuib, jangan terasa hati sangat.. rezeki ada dimana2.. mana tau tahun seterusnya ko jadi calon dan tenggelamkan nama Jep, Johan dan Zizan dari menjadi calon.. mana tau kan? hehehehe.... dan untuk abpbh, sila betulkan nama Rahim tu.. bukan Rahim Sepahtu ye, tapi Rahim R2..

yang aku takpuas hati, mana Pak Yus?? 



pssttt : pagi tadi akak aku masak bubur, nak bawak bekal katanya.. dia siap bekalkan aku.. aku kalau bubur, mesti ada sambal & kicap.. aku pon tanya akak aku.. "letak kicap tak?" dan akak aku pon menjawab..... "ade laaa.. ko ni pon dah macam Jambu.. kicap kicap tak sudah..." hahahaha.. tergelak aku di depan pintu rumah... mestilah.. I Peminat Yus Jambu!! 

2 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

amboi, seronok lah die..ade org watkan breakfast..nak gak..hehehe

LiaNa YuSoF berkata...

seronok gak.. tugas memasak dah pass kat akak aku.. skrg dia je yg masak.. aku relax, tinggal mkn je.. hahahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."