Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 September 2013

Alahai Bang Nuar...

KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

Assalamualaikum...

Kenyataan dari Anuar Zain..

"Saya sudah bersedia jika ditakdirkan saya masih belum berkahwin dan menimang cahaya mata di usia yang lanjut.  Malah saya sudah merancang untuk tinggal di pusat penjagaan rumah orang tua kerana disitu kita boleh dijaga rapi oleh orang yang sepatutnya"

"Pada saya tidak salah jika orang tua dibawa ke rumah penjagaan rumah orang-orang tua kerana banyak pusat-pusat penjagaan orang tua yang bagus dan selesa serta sesuai untuk usia begitu"  - sumber Rotikaya 

aiseyyy... sedih pulak aku... janganlah cakap camtu.. betol Jodoh Pertemuan Ajal Maut ditangan Tuhan... tapi kita kena ikhtiar dan berusaha ke arah tu jugak kan... ececehhh... aku pandai nasihat orang.. hahaha... tapi betul ke bohong tak aku cakap? aku muda lagi (la sangat...).. beliau dah lebih 40 tahun.. beliau cakap camtu macam dah pasrah je.. huhuhu... takpe bangNuar.. meh datang jumpa saya.. mana tau kot2 berkenan ke.. (phuuuiiiiiiiiihhhhhhhhh!!!!!!) hahahahahahaha.... (ko ni liana, nak stok2 retis je kan... hahaha)





KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."