Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

26 Mac 2013

Baru Ku Tahu Bagaimana Rasanya Sakit Gigi


Assalamualaikum...

hmmm... gigi.. gigi.... menahan kesakitan ni, rasa macam nak tumbuk orang... huhuhu... pelik betol la... ni pertama kali (sejak dah dewasa ni laa) aku rasa sakit bila nak tumbuh gigi... gigi bongsu aku nak tumbuh.. gigi atas belah kiri... gigi bawah, dua2 belah dah tumbuh dah... tapi takde pulak rasa sakit... kali ni, sakit pulak... rasa menjalar2 sakitnya kat seluruh mulut aku ni.. nak telan air liur pon terasa sakitnya... adehhhh....

apelaaaa..... nak tumbuh, tumbuh je la.... ni siap dengan sakit.. aku rasa pipi belah kiri aku ni macam bengkak.. tapi taknampak la.. sebab pipi aku kan banyak lemak.. huahuahua.... so, hari ni memang aku tak bercakap sangatlah jawabnya...

aku dah rasa sakit sejak hari jumaat haritu.. tapi aku relax je..... tapi hari sabtu, aku dah tak tahan daa... balik dari raub, pahang.. makngah kasi aku makan ubat susut bengkak gusi dengan tahan sakit... malam tu dapatlah tidur lena... esoknya, lepas makan kuih koci, dia berdenyut2 balik... makan lagi ubat.. sampailah ke hari ni... tak hilang jugak sakitnya... tapi yang aku hairan tu, bila makan, tak rasa pulak sakitnya.... hahahaha.... poyo betol la gigi ni...


5 ulasan:

zal88 berkata...

die suh mkn je kot li..hehe

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

wah..sudah mau tumbuh sudah...

Ifa berkata...

korg ni bgus ek..tau bile gg nk tumbuh..ak xtau gigi aku dh ckup ke blom..lau dh ckup, ntah bile die tumbuh..x penh rekod.. muahaha..

LiaNa YuSoF berkata...

leha : yela kot... hihi

timah : hahaha... macam baby pulak.. padahal gigi bongsu.. selama hidup ni tumbuh gigi takpernah rasa sakit.. tang bongsu ni sakit pulak.. hak3..

moos : maknanya tak tumbuh lagi la tu... kalau tumbuh, kita akan rasa tak selesa kat gusi kita.. xpe.. tunggu la kehadiran gigi bongsu ko nanti.. hehehe...

Ifa berkata...

laa..dh tua bangka dh aku ni, x tumbuh gigi lg upenye.. hehe

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."