Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 November 2011

seLamanYa... seLamanYa... seLamanYa... HARIMAU MALAYA!!!

wah.. kemain lagi..
feeling2 nyanyi di hadapan ribuan penonton indonesia..
sambil buat muka bangga.. hahahaha...
(boleh ek gitu?)

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA PASUKAN HARIMAU MALAYA KITA!!
walaupun dah tengahari, tak kesahla..
peristiwa ni takkan basi sampai bila2..
hehehehe..

boleh dikatakan penat jugak la menunggu masa tamat..
lebih 120 minit bermain..
aku memahami betapa penatnya pemain2 kita..
walaubagaimanapun, semangat juang diorang sangat tinggi..
syabas kepada Khairul Fahmi Che Mat..
syabas kepada pertahanan Malaysia, Muslim, Fadli Syas dan Mahali Jasuli..
syabas kepada pemain2 tengah dan sayap..
syabas kepada Asraruddin Putra Omar yang menanduk bola seperti harimau yang menerkam.. aumm..
dan tak lupe, syabas kepada Kapten, Baddrol Bakhtiar..
tendangan penalti terakhir tu memang boleh buat kami2, rakyat Malaysia yang menonton ni, tak bernafas buat seketika... huhuhu..

tak kisah lah bagaimana kita dilayan sekali pun..
tak kisah bagaimana kita dicaci, dimaki, diejek..
tak kisah walaupun mereka tak menghormati kita dan lagu Kebangsaan kita..
dan tak kisah mereka yang menjadi juara keseluruhan..
asalkan, IBU SEGALA PINGAT.. MILIK KITA!!! yeayyy!!

kepada penyokong indonesia..
relax la.. jangan la sedih2..
tak ganteng le...
buleh pulak nangis peluk tiang..
aduyainyapun.. huhuhu...

apa2 pun, GOOD LUCK pemain2 Malaysia..
get ready untuk menentang Syria esok..
yang pasti, rakyat Malaysia akan menyokong 200%...

2 ulasan:

Hustler berkata...

ehem2!! saya ank buah KFCM.. Lalalalalallaal

LiaNa YuSoF berkata...

yo la ko mawi.. KFCM tu lg muda dari kita ye... lagi satu, bila masa lak ko ni ada darah keturunan kelantan? wakakaka.... ko ni byk sgt mkn KFC ni... haha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."