Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Januari 2011

Sempatkah??

Hai.. sudah menjelang tahun 2011 sudah…
dan baru arini aku mengupdate blog ni… hehehe..
ni adalah disebabkan oleh “TUT”
jadi sangat sedikit la kekerapan aku mengupdate…
tapi, blogwalking tetap dijalankan sperti biasa..
hehehe…

Oh, terlupe lak,
Sempatkah tu, makna nye…
Sempat ke aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru ni?
Mcm da terlambat sgt je…. Hehehe….
Semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelum nya…
InsyaAllah…

Byk betul cerita yg tergendala untuk diceritakan….
Dan ada yg aku rasa cerita mcm da basi…
Hehehe..
Tapi xpela.. mana yg sempat, aku coretkan…..
Kalau x, xdela jawabnye…

Tahun baru ni..
Mcm2 benda yg dah direncanakan…
Betul kan?
Ada yg nk kawin..
Ada yg nk tunang…
Ada yg sambung blaja..
Ada yg dah rancang nk bercuti…
Ada yg….. mcm2 la…
Tapi, snarai2 di atas, xde dlm perancangan aku pon..
Kecuali bercuti…
Hehehe… agak2 mana tempat yg mjadi pilihan aku utk bercuti ye?
Kita tunggu dan lihat je la….

Dan…
Sempena tahun baru ni jgk..
Aku telah pun tinggal di rumah baru..
Atau dlm erti kata lain, rumah kerajaan le…
(nk beli umh sendiri lom mampu lagik..hehehe…)
Alhamdulillah…
Sume nye ok, cuma adalah masalah sket2…
Rumah pon masih kosong..
Dan skrg dlm perancangan utk “mengisi” rumah tersebut..
Mengisi ape? Ha, yg tu la yg aku sedang pikirkan..
Hahaha…. Isi brg la…. Xkn isi suami haiwan peliharaan pulak kan….
Huhuhu…..

Haih.. xrasa mcm berada di tahun baru..
Sbb ape ek? Ke sbb aku xpasang azam?
Yeke….. xkn la kot..
Aku kalau pasang azam pon,
Bkn tercapai pon azam aku tu…
Hehehe… (korg tau ke ape azam aku tahun2 sudah? Shh… rahsia…hehehe)
okla.. next story kat next entry ok...
(^_^)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."