Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Januari 2011

BanTu saYa... pLeasE...!!

Assalamualaikum...

hmm.. da 2 ari..
pikiran aku runsing....
xtau cmne nk buat....

sperti yg pnah aku kata kan dulu...
tahun 2011 ni, byk program dan aktiviti yg akan dijalankan oleh Kelab di bhgn aku..
dan sperti yg penah aku bgtau dulu,
aku adalah Penolong Biro Agama..

perancangan sume da buat...
dan dah disahkan pon..
masalah nye,
ada pertambahan program..
yg xaku jangka pon..
iaitu, pengarah aku nk soh wat bengkel pengurusan jenazah...
huhuhu....

dan sperti korg (kwn2 aku) sedia maklum..
korg pon tau aku cmne kan...
bab2 ni bkn aku pndai sgt pon..
boleh dikatakan dlm kategori org yg j**il la... hmm...
T_T
byk lg benda aku kena blajar..

so, nk mintak jasa baik kamu2 yg tau..
yg boleh bg info berkenaan bengkel pengurusan jenazah
yg dianjurkan oleh mana2 masjid/institusi kerajaan atau individu sekitar putrajaya ni,
gtau la kt aku ek...

masa pon xbpe nk ckup ni..
dlm takwim, bengkel tu da ditulis akan dibuat awal bulan februari..
huhuhu.....

dan lagi satu,
berkenaan ceramah sempena israk dan mikraj..
wpon ianya lambat lagi, bulan jun..
tp kot2 la korg kenal..
ustaz2 yg pndai berceramah sekitar putrajaya ni...
gtau gak kt aku ek..
aku pon sedang mencari gak ni..

harap2 semua nya bjalan dengan lancar...
InsyaAllah.....

8 ulasan:

sue. berkata...

insyaallah ea syg... =.)

noradzlina.kamdani berkata...

hmmm...
xtau la carikan ustazah utk bengkel pengurusan jenazah tu..tp rsnye
kene g surau2 atau precint2 yg aktif dgn kegiatan suraunye..mgkn diorg ade ustazah yg bole bantu utk kendalikan bengkel tu...

lagi 1 mgkn bole contact hospital putrajaya...mesti ade pengendali jenazah yg bole adakan bengkel ini..slmt berjaya

Mia-Ina berkata...

boleh berhubung dgn jabatan agama negeri...mereka boleh membantu..wat surat ya...kwn akak pernah nak buat program...dia mtx jasa baik camnie la..

aBoi berkata...

ko pun share la aktiviti apa yang ko buat kat sana.. aku ni nak buat cadangan aktiviti pun pening..

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM berkata...

YANA!!!!!!!!!!!!

wawa_addien berkata...

dik..tanye kak ku. nnt dia leh panggil ustazah n ustaz ajar..

LiaNa YuSoF berkata...

wah..sharian tinggalkan blog, xsangka ramai yg bg respon.. thanks sume... cadangan korg sume akan dipertimbangkan...

LiaNa YuSoF berkata...

SEHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oit,.. ble nk update blog daaa.... lama sudah menunggu.. nk gak dgr cter pas kawin ni... hehehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."