Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Disember 2010

Oooo.... taU da keNapa...

oooo...
selama ni aku xle nk update blog aku,
sbb...........................
hmmm...
gitu ghupe nye...

bak kata MM Razif,
Sabar Jelah....

oleh itu,
Cik Liana..
sila buat keja ketika berada di ofis..
jgn asyik nk menghadap internet jek..
tu kira ok lagi, boleh gak blogwalking..
nnti, kalau da di block sume...
baru padan muka ko...
padan muka ko LIANA...
hahaha...

huhuhu... T_T

anda paham??
tak?? tak paham??
oooo.... tak paham...
ha.. paham paham la sendiri...

1 ulasan:

sue. berkata...

haha....aku pun da tau da syg kenape..xpena..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."