Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Oktober 2010

bErdEraU daRah aKu...

aku xsangka...
mmg2 xsangka....
dan sdih....
ble tbaca tentang kemalangan maut
yang mbabitkan bas ekspress tu...

dan yg wat aku lagi tambah berderau,
bas yg terbalik tu,
adalah bas yg aku slalu naik
sblum wujudnya bas ke melaka di stesen putrajaya..
hmm... Delima..
mmg bas ni la yg aku slalu naik dr KL-Melaka, Melaka-KL...

tp lepas da ada bas dr putrajaya-melaka,
aku da turun bukit jalil da...
kira dan lebih 5 bln aku xnek bas delima tu...

bas delima ni,
bkn aku nk kata la...
tp driver bas dia mmg bwk bas laju..
kdg2 aku yg risau..
tp alhamdulillah,
spjg aku guna pkhidmatan bas tu,
xde pape yg blaku...

aku harap lepas ni,
driver2 bas, xkira la dr syrikat mana pun..
ati-ati la bwk bas tu...
sbb dlm bas tu bkn sikit org..
nnt dsbbkan kelalaian yg sdikit,
bpuluh2 nyawa yg tkorban...

p/s : aku da mula rasa mcm fobia nak naik bas...... (-_-)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."