Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 Oktober 2010

aLa.. kuCing...... huh!!!!

Assalamualaikum....

hari ni, saya......
Noorliana Mohd Yusof....
berumur 22 taon...
ingin membuat pengakuan......
(hehehe.. cam bambil la plak.. over tol...)



ok2....
aku mngaku la....
mmg aku takot kucing.....
erk.. bkn takot....
tapi lebih kepada geli geleman...
bila sang miow ttbe dtg nk gesel2 bdn dia kt kaki aku....
oh tidak.........!
tolong jgn wat kaki aku tempat dikau nk garu bdn....



sbnr nye, dr kecik lagi aku da ada pnyakit
'alah kucing' ni...
dan byk tragedi2 ngeri yg berlaku pd aku....
sume angkara sang miow......



aku xphm...
masa aku umur bpe tah..
tadika rasa nye......
ada sekor miow ni...
aku jln, dia ikot.....
aku benti, dia pon benti...
aku pndang dia, dia pndang tempat len plak ngn muka xbsalah.....
(eh, mcm cter bujang lapok la plak... ok, aku tipu.....hehehe..)



aku ingat xde pape la....
skali aku lari.. dia kejar.......
huwaaaaa............
takot... T_T



seumur idop aku ni,
bkn xpenah pegang kucing..
penah... tp kucing yg baik, pemalu....
yg mpunyai tingkah laku baik je.......
yg muka serius2 aku xlayan dee....
yg garang?? lagi laa.....



ada satu tragedi..
dimana aku smpai xtahan......
dgn miow yg sangat obses ngn aku td....
maka, my grandmother aka nenek den....
telah mengurung miow tersebut...
di dalam.......
REBAN AYAM..
hahahaha.... pdn muka ko miow.....



tp.... sang miow tu bjaya lolos dr pnjara tsebut..
dan dgn muka bangga blari dtg ke arah aku..
maka meraung la aku skali lagi.....
huhuhu.....



skrg ni da ok sket...
xdela ok sgt... bole la....
sang miow da bole berada dekat ngn aku dlm jarak..... 20cm...
hehehe....


masa kt alor gajah dulu..
ada gak miow dtg umh aku..
siap bunting.. beranak lg...
tp yg ni mmg miow baik lagi mjaga tingkah laku..
manja lak tu..
kdg2 bgun tdo tgok dia ada kt kaki...
ble masa lak ko msuk kucing!!
huh!!



ala....... kucing.....
ape de hal...
aku da pnah bergmbo ngn pak belang aka ngimau lg...
xcaya???
oooo... xcaya......
tgok ni....






*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

see...... xcaya kan.... percaya lah....

2 ulasan:

aBoi berkata...

percaya...percaya...

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha...
percayalah bahawa pak belang itu adalah boneka aka patung.... hahaha....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."