Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Mei 2010

gEmPak kOnsErT akHir AF8!!!

Salam...

Seperti taon lepas, di AF7...
taon ni aku skali lg bkesempatan utk mnyaksikan konsert scara live di Stadium Putra Bukit Jalil bsama kwn2...
iaitu Timah, Tina, Wana, Leha dan Inche Krol..
hehehe...
tp taon mmg sgt blainan ngn taon lepas..
sbb taon ni aku pegi utk mberi sokongan kpd juara AF8 iaitu Shahir..

taon lepas dtg sesaje je...
konon2 nk tgok sdiri cmne suasana konsert dlm stadium tu..
tp taon ni mmg bsmngat btol..
dan syukur Alhamdulillah..
Shahir akhirnya brjaya..

tp aku xdela dtg sungguh2 siap wat spanduk bagai..
dtg untuk mmberi sokongan... slain mmg minat sgt dgn Shahir..
agak2 ada lg x lelaki mcm dia skrg ni..?
ada... tp da kurg.. hmm.....

aku pon minat lagu single dia.. Kebahagiaan Dalam Perpisahan..
mmg mnyentuh jiwa.. kalu xpercaya, sila la dgr... hehehe....

aku tau rmai yg xpuas hati sbb Shahir menang...
tp kita xbole nk mnolak rezeki yg Tuhan da beri pada dia...
dan aku harap, Shahir dpt gunakan peluang dan rezeki yg diberi dgn sbaik mungkin....
aku pon suka plaja2 yg lain.. snang cter, semua plaja AF8 ni aku suka.. ada la bpe org je aku xbkenan...hehehe.. tp finalis sume aku suka...

mmg puas hati utk konsert kali ni...
gmbr pon ada amek jgk... tp xdpt la nk upload kt sini...
mayb len kali...

dan nasihat aku utk semua.....
jgn la kutuk lagi Shahir... dia da menang da pon..
xpayahla nk cipta fitnah yg akhirnya mkn diri korg sdiri....
kita sbg manusia... sesama saudara Islam..
doakan lah yg terbaik utk dia...
dan utk semua skali...
aku mmg xsuka org mngutuk, mgata dan fitnah bkn2 ni..
kita pon manusia... xsmpurna pon...
xde yg smpurna... jgn mnilai org dgn mengeluarkan kata2 yg mnyakitkan hati... hari ni hari dia dikutuk, dicerca, dihina...
esok lusa.. mungkin korg....
sudah2 lah...

3 ulasan:

aBoi berkata...

rajinnyer g konsert..

Mia-Ina berkata...

wah siap g konsert tu.kte tgk tv je nana..huhu

mmg dh sangka shahir menang.lagu klip video dia & adira the best

NaNa YuSoF berkata...

Dayah... hehehe.. xdela rajin... sesaje nk tgok live.. mmg best gempak la.. af da g, raja lawak pon da pegi.. trasa nk tgok shati bdansa plak...hehehe.... jgn lupe lirik pon best.... cewah.. brangan je aku....

kak mia... a'ah kak, siap g konsert nk tgok shahir...hehehe.... ada gak beli tshirt shahir fc.. teruja btol saya ni.. xpela.. skadar pminat xsalah kn... lagu dia mmg best kak... saya kalu dgr asyik sebak je.. lagu adira pon saya suke... snang cter sume lagu finalis ngn lagu nad saya suke....hehehe....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."