Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Februari 2010

sUdaH pULanG....

Assalamualaikum...
hai kwn2 sume....
(ceh....mcm buang tebiat je......)
hehehe....

aku da blik smula...
blik ke ofis la....
stelah mengambil coti slama 2 ari...
penat pon msih blum ilang...
huhuhu..

sbnar nye xde bnda yg nk dicelotehkan..
cuma harap2,
bln 2 dpt la duduk ditempat baru...
suasana baru...
rasa nye cuti raya cina ni kot....
hehehe...
xsabar nye....

dan aku pon harap, urusan adik2, ayah dpt settle kn cepat2...
sbb aku xsbar sgt da ni nk dok umh baru....
best tau kwsn dia..

okla...prot pon da lapar..
nk p mkn dulu...
cau......


2 ulasan:

aBoi berkata...

oit...ape name tempat tu?

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe...lupe la plak nk gtau...
pe ke nama nye.....ermmm...
Taman Murai Jaya....
kot..hehehe....aku ni pelupa...
depan balai polis durian tunggal ada kwsn kdai2... blkg kdai tu ada prumahan baru.... kt situ la....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."