Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Februari 2010

aDe seSapE taU??

huhuhu...
aku ngh mnahan sakit sbnarnye...
da kt smggu ni..
ade sesape tau dan boleh bgtau aku kenapa....
kenapa pinggang aku sakit??

ok2... msti ada yg akan ckp,
"g la klinik..check..."
aku da tau da jwpn tu....huhuhu...

aku agkla...
ni msti sbb aku dok angkat brg masa pindah umh...
tp sblum angkat brg da sakit daa....
ke sbb ble aku da start mkn nasi blik...
hmmm...bole pkai ke sbb tu?

tp aku ckp btol ni...
sakit sgt...
kt belah kanan pinggang..
nk duduk sakit.. nk jln pon sakit..
tp ble baring xbpe sakit sgt..
huhuhu...
da le ngh peot ni...
dok blwn2 plak.. prot ngn pinggang...

ade sesape x bole gtau cmne nk ilangkan sakit ni....?
tolonglaa... xtahan daa..
rasa nk nangis je....
T_T

1 ulasan:

aBoi berkata...

aku tiap2 bulan kene sakit macam tu..
pinggang ngan perut berlawan2..hehe

papehal..better g check la..
sebab ko sakit sebelah je..
kot2 buah pinggang ke..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."