Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Januari 2010

bEsDay GurL.....

Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan puteri ayahanda Wahid...
Allah selamatkan kamu.........
wakakakaa....

FATIMAH BINTI WAHID....

tula dak umh aku aka room mate aku....
arini genap la umur beliau 22 taon....
hahahaha...... tua dulu dr aku...

smoga pjg umur...
dimurahkan rezeki...
dipercepatkan jodoh...
dpt kesihatan yg baik....
disayangi semua orang...
dan... yg paling penting......
tali persahabatan kita xkn terlerai utk slama2 nye...
cewah.....hehehehe......

thanks... sbb da lebih staon jd roommate aku...
harap xnyampah tgok aku...kih3..
sama2 la kte harungi hidup di kota putrajaya ni...
sama2 susah..
sama2 senang...
sama2lah sgalanye...
tp bkn sama jodoh hokey...kih3...

inilah besday gurl yg dimaksudkan.....




2 ulasan:

aBoi berkata...

hepi bezday gak kat timah..

bezday korang sume aku dah tak simpan..sebab hp yang simpan sumer bezday korang dah ke laut..huhu

zal88 berkata...

yke dayah...
o..ni hp bru la ni eh??
hp ape??hihi

da slmt ari jd da pn smlm...
epy btday gak kt 'akk sulong' ku...
hihii
nnt glirn akk ni nye blog plak ye...
;-p

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."