Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Disember 2009

Update 99 HTN - haRi kE-41

Assalamualaikum....
hai sume...

11 Dis 2009

Sarapan : arini, aku g keja berbekalkan sambal sardin yg dimasak oleh cik su smlm..hehehe..siapla dia bekalkan kt sume..aku sorg je la sardin..yg len nasi goreng....huhuhu...mentang2 le xle mkn nasi....T_T
aku beli la sbungkus roti murah...hehehe.. utk dimakan bersama sardin tersebut... mkn 2keping je da kenyang smpai ke tengahari...

Lunch : sblum g isi perot, aku g ASB utk msukkn duit.. tp bpe ramai daaa... tgok no. baru 97..pdhal no aku adalah 137... aku pon ckp kt naz, yok la kte g mkn dulu.. ni kalu tggu ni kol bpe nk mkn.... so, ktorg g kafe di blkang maybank perbadanan putrajaya..kre 1st time la pegi.. best jgk sbb byk pilihan..dari lauk pauk.. mee2... nasi beriani,ayam.... serta pelbagai bubur.. pilihan aku adalah mee rebus... sdap dan bole tahan rasa dia.. pas mkn baru la aku beli air bandung.. minum kongsi ngn naz....

blik ofis, petang nye, dok abiskan sambal sardin... dr pg xabis2 lg.. dibuang rugi pulak...

Makan Malam : blik dr lunch aku ada bli laksa dari kafe tu... so, blik umh aku pon mkn le laksa bsama2 dak umh... hehehe.. pstu timah ajak kuar pulak.. ada nk jumpe mmber pakwe nye... discuss tah ape bnda tah.... wat discussion pon kt restoran... pe lg, mkn le kojo nye... aku order spagetti chicken bolognes (cmtu ke eja....????) ngn watermalon juice..wah.... italian food bkn men lg.... adoi... rasa senak prot sbb asyik mkn je....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."