Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Disember 2009

bErkeSaN kEr??

hehehe....
ttbe rasa teruja...
sbb da order minuman diet kt kak iqa..

tu yg asyik dok pkir..
berkesan ke...
sbb nye, aku minum JM5 mcm xjln pape...
hehehe....(mmg la xjln, ko minum main2..)

harap2 nmpk le kesan nye...
bkn ape, aku ni mcm da terdesak sgt nk kurus..
sbb tu aku msuk cabaran 99HTN..
pstu beli JM5..
pegi gym...(wpon xslalu...yeke????hehehe...)
jogging ngn dak umah...
dan skarang, aku nk try minuman ni pulak...
AIR MINUMAN EXCELERAD

sape2 yg minat nk try..
klik kt blog akak ni..

1 ulasan:

nazliahnazeer berkata...

insyaAllah liana. kite dah usaha. hmm. kdg2 ade gk rse down je. naz nk minum air ni sbb kak ika kte dia blh buang najis2 melekat kt usus kite. ahaks.

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."