Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 November 2009

Update 99 HTN - haRi kE-10

Assalamualaikum...
hai sume..
da 10 ari da kte xmkn nasi kn...huhuhu...
mcm xpercaya...
rasa mcm 1 pencapaian terbaik dalam hidup..
hak3..sgt poyos disitu..
pape pon.... bertahan rakan2 ku sume..
I know.. we can do it...!!
kurg 90 ari je lg... chaiyok2!!!

9 November 2009

Sarapan : Bihun Goreng + Kueh Tiow Goreng + Sambal Kerang + Telur Rebus sparuh...hehehe...byk nye aku mkn... tp bihun ngn kueh tiow amek sparuh2... minum air mineral....

Tengahari : Bihun Goreng lagi...huhuhu....... ni aku amek kt bilik mesyuarat... kira petang jgk la aku mkn... dlm 2 lebih.. pastu siap wat nescafe....hik3...

Makan Malam : bihun lagi.... malang nasib aku... asyik melantak bihun je.. tp la ni bihun aku rebus... aku ngn timah g pasar.. konon tekak aku nk mkn sup..tp bkn men byk lg aku beli.. aku beli burger prosperity.. pastu beli popia basah plak...bkn men lg... tp last2 bnda2 alah tu msuk peti sjuk sbb aku da kenyang.... aku mkn sup je ngn bihun tu... bihun tu aku xcmpur ngn sup sbb aku muak...nnt xabis plak.. aku dok mkn bihun tu ngn lauk2 beriani timah...sdap..leh tahan gak la... pastu aku tgok dia kunyah2 nasi beriani tu....huhuhu....T_T rasa nk mraung je....waaaa...
nasi beriani tu mmg sdap, aku pnah beberapa kali beli sblum ni.. mmg saja si timah ni menduga keimanan diet aku...xpe2...hik3....

1 ulasan:

Unknown berkata...

sebenarnya nk bgtahu...bihun=nasi....so..wp liana x makan nasi..ia ibarat liana tlh makan nasi dlm 1 hari berkali2...lbh baik menu tu dibuat dlm 1 hari je..amik bihun goreng ....kira ok la....karbohidrat dia jd banyak...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."