Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Ogos 2009

SudaH sTahUn ruPenyE....

arini...
17 Ogos 2009..
genap stahun aku berkhidmat dlm kerajaan..
rasa mcm smlm je aku g umh mngah..
pastu mngah bwk aku g JPA...
sbb aku kena g Kursus Asas dan Pengenalan
Pembantu Tadbir Kesetiausahaa N17 lantikan baru...
huhuhu....
terasa sebak ble teringatkan pengalaman tu...

slama stahun ni,
ape yg aku dpt simpulkan ialah......
aku da tau cara org2 krjn ni bkerja....
ada yg jujur...ada yg sbliknye....
tp bkn sumenya dikalangan yg sbliknya tu....
yg pnting niat diorg...

dan pbaharuan dlm diri aku ialah....
sbnrnye xde pon....hehehe.....
still sama.... adalah berubah skit..
kalu dulu xde keja nk wat....
tp gaji bln2 msuk..hehehe...
skrg adalah 'skit' pertambahan kerja..
slebihnye..aku hanya memandang pc dan pc memandang aku....

wpon khidupan bekerja aku boleh dikatakan agak bosan,
tp aku sgt bsyukur dgn rezeki yg Tuhan limpahkan pd aku...
dan rezeki ni pon turut sama dirasai oleh keluarga aku....
terasa bangga sbb akhirnye dpt balas blik budi mak dan ayah...
sbb tu ble org ckp org kerajaan ni xbgus, aku hanya diam..
senyum...sbb aku tau, xsume org btuah dpt bekerja..
xkira la sektor awam atau swasta..
sbb tu aku bsyukur sgt...
apa org nk kata...kata la...

Oleh itu, tahniah kepada kwn2 ku semua....
sbb masih lagi bertahan dlm alam pekerjaan ini...
semoga anda semua diberkati oleh Allah SWT...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."