Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Julai 2009

yiPpi!!!!

ari ahd ni...ktorg dak umah nk g bjln....
wah...sakan nmpk...
mmberku, mrangkap roomate aku,
Cik Fatimah, telah plan dr awal bln 5 lg....
~amboi...bkn men lg...~
dia nk bwk family dia bcuti....
dan semua geng2 dijemput utk memeriahkn majlis...
hahahaha...
tmpt nye adalah di.....
A Famosa Water World...
hehehe....nk bmandi manda ktorg ni..
hrap2, plan ni mjdi la ye...

yg aku pningkn skrg ni, nk masak ape ea....
yela..nk beli, xcukup bajet...hik3..
aku da plan nk wt nasi lemak...
n timah bsetuju ngn cdangan aku ni...
pastu pg td, g Mai Madah, ada roti sardin....
sdap btol...hik3...
so..aku ingt, mkn tmbhn utk ari ahd ni
adalah sardin gulung...
ckup la tu kn....
lgpon, mana le bwk mknan kt
A Famosa Water World tu...tp ktorg kn
ada otak yg pandai...hahaha....
~ayat tsangat la poyo..~
t pandai2 la ktorg sorok mknan tu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."