Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Julai 2009

maLanG tiDak bErbaU...hU3...

adooiii....
sakit nye kaki aku...huhuhu....
ape la malang nsib aku arini....
huk3..

ishhh...
xbek plak ckp cmtu...
tp tu la...
dr aku ada mood...trus ilang sgala mood yg ada...
ingt nk cter psal 'Jln2 di Melaka'...
tp da xde mood... maleh la...

arini, ntah knapa..n cmne....
kuetiow sup yg aku idam2kn sjak pg td,
jtuh dan ttumpah atas kaki aku....
panas tuuuu......
melecur kaki aku yg comel ni..huk3....
sob..sob...sob.....
mngalir jgk la airmata ni...
nk mraung, bnda da jd...
so...aku redha je la...huhuu....
sakit tau....smpai la ni berdenyut2 kaki aku....
rasa sdih sbb dr pg td aku nk mkn sup tu...
last2 sup tu mkn kaki aku...huhuhu....
xpela....bkn rezeki aku agaknye....
sabor je la....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."