Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 April 2011

MimPi

hai sume...
sudah bersawang sangat blog aku ni..
almaklumla, sejak2 kena *lo** kn..
jadi, sekarang ni jangan salah sangka..
aku berlintas langsung dari rumah mak sedara...

ambil kesempatan yang ada,
aku nak bercerita tentang mimpi..
mimpi indah ni... hehehe...
(eleh, mimpi pon nk kecoh ke...?)
hehehe...

setelah sekian lama,
aku menunggu untuk bjumpa beliau..
akhirnya, walau dalam mimpi,
dapat juga aku...

jumpa siapa?
haaa... nak tau ke?
agak2 siapa?
mesti korang dah tau kan...
nak jumpa idola aku la...
siapa lagi kalau bukan che amat hoi..hoi...
hehehe

seronok nya..
selama ni dok dengar je dak2 ni mimpi pasal beliau...
padahal diorg bukan minat sangat pon... tut... hehehe

dalam mimpi,
aku terserempak dengan beliau di sebuah kedai..
kedai apa, ntah la... aku pon tak ingat dah..
yang aku tau, aku terkejut...
yelah, artis yg diminati di depan mata,
opkos la tkezut...

tapi yang kelakarnya,
aku tak segan pulak..
selamba badak je aku tegur beliau..
borak2...
pastu tetiba ada peminat lain pulak tegur..
terasa aku.. yelah, orang nak borak2,
kacau daun pulak...

baru ingat nak blah dari tempat kejadian,
tetiba inchek amat panggil...
dan terus bagi 2 kad..
aku ni, aik!!! dia nak kawen ke...??
huhuhu... punah harapan awok..

ghupe2 nye.. (eh, cakap perok pulok...hehe)
tu kad jemputan Hi-Tea bersama Kelab Peminat dia...
hahahahaha..... salah sangka la..
baru je nak rasa kuciwa....
hehehe....

beliau jemput aku ler....
bangga nye...
siap salam lagi..
(mintak maap la... tersalam pulak...)

pastu tetiba...
"lily.... pinjam enset jap..."
adoi wana...
ang kacau daun la...
aku baru nak bunga2 cinta...
huhuhu...

takpela....
nama pon mimpi....
hehehehe...
orang kata, kalau mimpi mesti tak jadi...
tapi tu kata orang..
kata aku, InsyaAllah..
mesti aku dapat jumpa beliau juga nanti...

**sory la... feeling2 perasan kejap**

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."