Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Februari 2011

berHati2 di jLn raYa...

hmm..
wpon pesanan di atas, adalah satu kebiasaan bila anda semua berada di jalan raya,
tp bg saya, ianya sungguh bermakna..
hua3...

arini..
pepagi lagi nk soh aku wat aksi di atas jalan raya...
nak gelak jap...
hahahaha....
hadoi.. nsib bek aku xberkungfu silat atas jalan tadi..

ok, wat masa ni,
aku dtg ofis dgn keta..
keta sape? keta ayah aku ye..
jgn salah sangka.. aku lom mampu nk beli keta lagi..
hehehe...

dan, mmg aku xde akses mykad aku utk msuk parking..
slalu kalau aku bwk keta, xkira la keta sape pon..
aku akan parking kt luar.. blakang ofis...
pas parking, terkedek2 la aku jln melintas jln yg pagi2 mmg byk keta akan lalu kt situ..
da lintas jln yg besar..
nk lintas laluan msuk ke ofis pulak...
haa.... tang situ la..
aku hmpir tergolek dog pagi tadi... hampeh!

mata aku pon, bkn men rabun lagi,
benda alah kecik tu pon xnmpk..
ala.. yg mcm pin atas jln tu..
pekejadah tah diorg pasang benda alah tu kt garisan tgh laluan tu..

aku ngn langkah penuh keyakinan,
dah teleng pale aku tgok kanan kiri, kanan balik,
barula lintas..
da nk smpai ke seberang jln da,
aku leh pulak tersadung benda alah kecik tu...
fuhh... nsib baik dpt kawal bdn tembam ni dr jatuh dgn penuh bergaya nye..
pstu sempat pndang blik benda alah yg nk wat aku jtuh tu...
konon2 nk ckp, "b*d*h la benda ni"
haha..

pstu jln wat xtau je la..
p lantak la org nk pndang....
(padahal merah muka aku menahan malu...)

ingt kt situ je la berakhir episod luka  hitam tu..
nk g kafe beli makanan pon, aku hampir terjatuh,
sbb tersadung carpet kt dpn pintu msuk kafe....
huhu... yg tu xnmpk ketara sgt,
sbb leh bpaut pada pintu..
pstu nsib bek xde org nmpk.. huhu.....

ha... pasni kt mana pulak kaki ni nak tersdung..
hahaha....
hai, nk kena minum balik la susu anlene..
tulang kaki ni da xbpe kuat da..
da longgar kemain...
asyik nk terjatuh je...
hehe....

07 Februari 2011

~~~ (+__+)~~~

hmm..
da bpe lama aku xupdate blog...
xde mood langsung...
kdg2 jengah pon tak...
xtau nape....
hmm........

lately,
aku rasa sgt stress..
ape yg di 'stress' kan sgt pon aku xtau...
byk sgt bpikir..
bila da bpikir,
ati pon xsenang...
bila da bpikir,
mula la rasa yg bkn2...
rasa nk nangis..
kdg2 tu rasa jiwa ni kosong je...
blur.... xtau nk watpe...

pernah x korg rasa....
lonely... hidup rasa sunyi je...
kosong...
rasa sedih.....
pstu byk bpikir..
soal hidup... soal kerja.....

hmm... mungkin aku penat...
lately ni pon, byk benda nk kena buat...
bila bdn da penat, mula la rasa semacam....
mula la pikir yg bukan2...

aku harap, 'rasa' ni xdela berlarutan...
smpai aku nk wat keja pon xsenang....
dan aku harap jgk,
segala apa yg blaku dlm kehidupan aku selepas ni,
akan berjalan dgn lancar...
InsyaAllah....

~ rasa terkilan sbb balik cuti kali ni xdapat jumpa my best friend Azu... dia jemput dtg rumah dia smlm.. ada kenduri... tp aku xdapat dtg sbb dr pagi smpai ke petang, byk benda aku nk kena buat.... sorry Azu....  da lama xjumpa Azu.... huhu... T_T ~

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."